Development seeks MN

Posted on November 3, 2007. Filed under: Develop/Success |

http://www.orloo.info/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=48&Itemid=107ХҮҮХЭД -> БИЕ ХҮН ->ИРГЭН

=> ХУУЛЬ ЭРХ ЗҮЙ, ТҮҮХ

=> ГОО САЙХАН

=> ХЭЛ, ХАРИЛЦАА

=> Э/З, МЭДЭЭЛЭЛ

=> ТЕХНИК ТЕХНОЛОГИ

=> ЭРҮҮЛ МЭНД, БИЕ БЯЛДАР

=> БАЙГАЛЬ, ЭКOЛOГИ

=> ГАДААД ХЭЛ

=> ГЭР БҮЛ, БЭЛГИЙН ХҮМҮҮЖИЛ

”Иргэн хүн”-ийг хэрхэн бэлдэх вэ? Цуврал 6

Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 2

Бичсэн: Галаа
Лхагва, 03 Тахиа сарын 2007
5. Техник технологийн боловсрол
*Дархан хүн бурхан ухаантай.
Одоо судалж буй хичээлүүд: -Физик, Хими, Шугам зураг, Хөдөлмөр
Мэдэж байвал зохих зүйлс:
– Техник, технологийн үндсэн зарчим, гол хуулиуд, бүтцийн талаар мэдлэгтэй байх
– Ахуйн цахилгаан хэрэгслүүдийг ашиглах чадвар (хөргөгч, угаалгын машин, аяга сав хатаагч, тоос сорогч, индүү, будаа агшаагч, цахилгаан зуух, шарагч г.м)
Техникийн болон барилгын зураглал, барааны тэмдэгт, зааврыг уншиж ойлгох чадвар
-Элдэв химийн гаралтай бүтээгдэхүүн, бодис, эм болон бусад эдлэхүүнийг мэддэг, түүнийг зөв ашиглах чадварт суралцах
Шигтгээ:
Жил гаран хөөцөлдөж байж, Гачууртад зуслангийн газрын зөвшөөрлөө авлаа.

Сэтгэгдлүүд (2) | Таалагдсандаа нэмэх (2) | Энэ бичлэгийг өөрийн вэбдээ тавих | Үзүүлэгдсэн: 161

Шинэчлэгдсэн огноо ( Баасан, 19 Тахиа сарын 2007 )
Цааш нь унш…

”Иргэн хүн”-ийг хэрхэн бэлдэх вэ? Цуврал 5

Хэрэглэгчийн үнэлгээ: / 3

Бичсэн: Галаа
Даваа, 01 Тахиа сарын 2007
4. Эдийн засаг-Мэдээлэл
* Амьдрал бол олон хариутай хэцүү бодлого. Зөв хариуг олох гэдэгт л хүний ухааныг шаарддаг.
Одоо ЕБС-д судалж буй хичээлүүд: Математик, геометр, мэдээлэл зүйЭзэмшвэл зохих мэдлэг:
-Алив зүйлд логик дарааллаар ханддаг, асуудлыг шийдвэрлэх чадвар эзэмших
-Эдийн засгийн анхан шатны мэдлэг болох орлого, зарлага, ашиг, өртөг, төсөв, төслийн тухай ойлголт
-Компьютерийн программууд интернет ашиглах чадвар
-Алив мэдээллийг хүлээж авах, боловсруулах, ашиглах, задлан шинжлэх чадварШигтгээ:
Биднийг дунд сургуульд сурч байхад багш нар болон хүүхдүүд математикийн хичээлийг л хамгийн хэцүү хичээл гэж нэрлэдэг. Яагаад ч юм бэ, хүүхдүүд уг хичээлээс жаахан эмээдэг, мөн өөртөө итгэлгүйгээс ч болдог юмуу хичээлийг ойлгохгүй, сайн сурахгүй байх нь олонтаа. Синус, косинус, тангес гэх мэт нэрлээд , олон теоромын баталгаа, олон бодлогын хариуг олох төвөгтэй.
Ихэнх хүүхдүүд математикийн хичээлд үүртэж, амжилтгүй суралцдаг. Бараг 10 жил янз бүрийн амьдралд хэрэг болох эсэх нь мэдэгдэхгүй томьёо гаргалгаа, баталгааг гаргаж, бодлого бодох гэж зүдэрч, синус, косинусынхаа ч учрыг төдийлэн ойлгохгүй 10-р анги төгссөн хирнээ өнөөдөр амьдралд үүнийгээ нэг их үгүйлдэггүй.

Сэтгэгдлүүд (2) | Таалагдсандаа нэмэх (10) | Энэ бичлэгийг өөрийн вэбдээ тавих | Үзүүлэгдсэн: 325

Шинэчлэгдсэн огноо ( Даваа, 01 Тахиа сарын 2007 )
Цааш нь унш…

Цааш нь…

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: